poniedziałek, 2 września 2013

Zdjęcia,zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia,amatorsko,ale z pasją.

Udostępnij ten wpis:
Dino z http://spanielowodinowo.blogspot.com/
Witam Was! Coś mi się wydaje,że dawno tutaj nie pisałam,ale co ostatnio robię? zdjęcia, uwielbiam pracować z psimi modelami. Suzi ma jak na razie przerwę.

Jak w tytule, jest to czysta amatorszczyzna, ale robię to wszystko z pasją. :)

Ogólnie jakby ktoś chciał jakieś zdjęcia to ja zawsze chętnie porobię, oczywiście za darmo :)

Nie tylko sesję Dina robiłam,ale także załapała się Lusia- w typie parsona, mix jacka i parsonka :)) świetna suczka.

Teraz trochę tych moich zdjęć, liczę że coś doradzicie mi w robieniu zdjęć.

DINO








LUSIA 
(tutaj tylko jedno zdjęcie,bo aparat mi niestety padł,ale w sobotę jedziemy dokończyć sesję)


Mam nadzieję,że Wam się podoba :) 

Pragnę wspomnieć,że prawa autorskie posiadam tylko ja,a wykorzystywać zdjęcia mogą wyłącznie właściciele psów.

6 komentarzy:

  1. zdjęcia są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze to obudzić w sobie pasję, a z czasem pokażą się tego efekty. :) Działaj, odkrywaj, rób to, co lubisz.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotografia jest jednym z moich najlepszych hobby :D Piękne zdjęcia ! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak napisała Szafirolotek, najważniejsze to odkryć co sprawia nam radość, a efekty przyjdą z czasem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pieski :d obserwujemy ":D jeżeli spodoba wam się prosze o zaobserwowanie i komentowanie http://mydogsandija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pozostawione przez Was komentarze stanowią dla mnie wskazówkę jak mam prowadzić bloga i oczywiście motywują mnie do pracy z moim psem!

Jednak pisząc komentarz- zachowaj kulturę i patrz na ortografię!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia