wtorek, 7 maja 2013

#3 Kochany, słomiany zapał...

Udostępnij ten wpis:

Zamiast gifa macie filmik...coś mi się nie chciało zrobić, klikałam i nic,ale no mniejsza o to. Tytuł mówi sam za siebie,jak myślałam dopadnie mnie moje lenistwo. Jak to pokonać? muszę się uczyć i tak dalej... i nie mam czasu tyle dla psa, kurcze ona zgłupieje, raz do niej przychodzę,a następnym już nie. Wiem,że to moja wina, muszę sobie jakoś czas zorganizować, planu dnia sobie nie napiszę,bo kiedyś próbowałam i nie wyszło, tak jak myślałam. Zamiast dodawać ten wpis mogłabym siedzieć z Suzką na dworze. Boże ,jak ja zaniedbuję własnego psa, sama to widzę -,- Muszę ją wyczesać, tyle muszę... 


2 komentarze:

  1. Jeszcze dwa lata temu sama stwierdziłam, że za mało czasu poświęcam moim psom. Wtedy postanowiłam, że muszę co najmniej pół godzinę dziennie spędzić na zabawie na podwórku, a w weekendy muszę je zabrać na dwa bardzo długie spacery. Rok temu Na krótkie 30-minutowe spacery chodziliśmy już codziennie, a w weekendy na długie, co najmniej godzinne. Teraz już codziennie chodzimy na co najmniej jeden godzinny spacer, a czasem jeszcze wieczorem na krótszy. Do tego dochodzą treningi obedience, agility, sesje klikerowe, przejażdżki rowerem... I mam czas na naukę, szkołę i inne obowiązki. Z czasem sama tak wkręciłam się w to, w sporty, że jak nie wyjdę na długi spacer, nie poćwiczę obi czy sztuczek z psiakami to nudzę się, nie mam co ze sobą zrobić a jak robię coś z psami to odpoczywam i wyłączam się z codzienności.
    Życzę ci abyś i ty zaczęła poświęcać swojej psince dużo czasu. Oczywiście nic na siłę, to ma sprawiać radość obu stronom i pies nie będzie cieszył się ze spaceru z zestresowanym właścicielem który myśli tylko o powrocie do domu tak jak ze spaceru z radosnym właścicielem :). Zobaczysz, że za jakiś czas sama nie będziesz mogła doczekać się spaceru, treningu. Wkręcicie się obie w taki aktywny tryb życia tak jak ja z moimi psiakami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno znajdziesz chociaż troszkę czasu na psa ;) Wiem,wiem szkoła "mocno" daje popalić :P Ale zawsze znajdzie sie chwila na czas wolny i można wykorzystać go dla psa. Ja zawszę gdy przychodzę ze szkoły wszystko robię,lub wieczorem i mam dla psa czas. Ale zależy też w jakiej szkole jesteś. Ja w podstawowej więc mam trochę mniej nauki. Ale cóż trzymamy kciuki,abyś znalazła czas dla Suzi !!

    OdpowiedzUsuń

Pozostawione przez Was komentarze stanowią dla mnie wskazówkę jak mam prowadzić bloga i oczywiście motywują mnie do pracy z moim psem!

Jednak pisząc komentarz- zachowaj kulturę i patrz na ortografię!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia